Stuur ons een bericht
FAQ
VEEL GESTELDE VRAGEN
1Is een offerte vrijblijvend?
Wilt u een offerte laten maken door ons bedrijf dan is dit uiteraard geheel vrijblijvend.
2Worden er voorrij kosten berekend?
Aparte voorrijkosten rekenen wij niet, maar deze verrekenen wij afhankelijk van de afstand met de totaalprijs. Op deze manier komt uw niet voor verrassingen te staan.
3Krijgen we veel stof van het schuren?
Schuren is een van de belangrijkste werkzaamheden om een goede hechting te garanderen van de verflaag. Schuurstof is hierbij helaas onvermijdelijk. We houden daarom de ramen en deuren zo lang mogelijk gesloten, zodat wanneer de ramen en deuren opengaan enkel nog de sponningen en kozijnen geschuurd hoeven te worden. Zo blijft de overlast van schuurstof tot een minimum beperkt.
Voor het schuren bij binnenwerk maken wij gebruik van stofzuigers die aangesloten zijn op de schuurmachine. Hierbij wordt het stof tot een minimum beperkt.
4Moeten wij nog zaken weghalen wanneer jullie binnen komen schilderen?
Wij nemen altijd afdekkleden,afdekfolie of stuccloop mee voor op de vloer of voor grote meubelstukken. Het is wel makkelijker als uw kleine objecten en schilderijen zelf verwijderd maar dit kan natuurlijk in overleg worden bepaald hoe dit precies gebeurd. Het is natuurlijk ook mogelijk om deruimte gezamenlijk uit te ruimen.
5Wat voor verf gebruikt u?
Wij gebruiken meestal producten van het merk Trimetal. In een offerte wordt uiteraard vernmeld over welke specifieke verf van Trimetal het precies gaat.